Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• je moet lying triceps extensions doen en geen skullcrushers

filmpje geeft rippetoe de reden en legt uit hoe je hem moet doen. is zeker waard om te kijken

Comment

• Bij skullcrushers en dumbell extensions komt er veel meer druk op je ellebogen als bij cable pushdown.
      Je kan proberen om bij skullcrushers de stang(voorkeur ez bar!) achter je hoofd te laten komen ipv erboven.
      Door de andere hoek heb je kans dat het beter voelt.

Ik zou wel oppassen met veel gewicht en niet te zwaar gaan,anders heb je straks last van een tenniselleboog/golfelleboog en dat is erg vervelend.

Edit:ik zie dat marcel1 me al voor is met een soortgelijk filmpje.

Het probleem is vaak dat je zo krampachtig gaat proberen je ellebogen naar binnen te houden tijdens de oefening dat je daardoor juist blessures gaat krijgen.Gewoon doen wat goed voelt dus.
      Last edited by rain; 26-12-2013, 21:15.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ah bedankt heren, zal zo op pc filmpje ff bekijken.

Ik laat hem altijd al achter me hoofd komen gezien je anders recht omhoog strekt en er minder spanning op je tricep staat (naar mijn weten) maar inderdaad ik houd heel sterk me ellebogen naar binnen.

Comment

• Dan denk ik dat dat de oorzaak is.

Je moet maar eens proberen om de oefening staand te doen (zonder stang en gewicht) en dan als je je denkbeeldige ez barbell achter je hoofd hebt, je ellebogen naar elkaar te doen.
          Dan komt er aardig wat spanning op je ellebogen he?

Beetje lastig uit te leggen zo,maar dexieman de mimespeler snapt het wel he.
          Last edited by rain; 26-12-2013, 22:54.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik snap hem ja haha XD

Comment

• Doei logje

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                Doei logje
                Welke naam is er uitgekomen uit de prijsvraag voor een nieuwe lognaam in 2014??
                THIS IS IT?
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Nee, heel simpel, geen logje hihi

Comment

• 2014 this is it?
                    2014 Zuipen en brommers kieken?
                    2014 ik neem een gym abo
                    2020 i will make it
                    2014 tris for the guys
                    2014 out the closet
                    2014 #yolo #gainz
                    2014 chemical genius?

Of 2014 geen log en 2015 een mega resultaat ten toon spreiden?
                    Ik hoop het laatste maat
                    Last edited by Mvos; 31-12-2013, 13:43.
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                      2014 this is it?
                      2014 Zuipen en brommers kieken?
                      2014 ik neem een gym abo
                      2020 i will make it
                      2014 tris for the guys
                      2014 out the closet
                      2014 #yolo #gainz
                      2014 chemical genius?

Of 2014 geen log en 2015 een mega resultaat ten toon spreiden?
                      Ik hoop het laatste maat
                      Hahahaha,
                      dat laatste zou het allermooiste zijn inderdaad, ik gun het je van harte!
                      Als je maar niet je log stopt omdat je anders teveel kritiek krijgt.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ofc gaan we voor het laatste maarten, maar, eerst resultaat dit maal, dan pas weer praatjes

Haha thanks mannnen, nee ik stop me log gewoon omdat ik eerst vind dat ik nu wat moet doen, voordat er ook weer wat aan is om te lezen, voeding is nu goed (op papier dan zo met kerst), training is verbeterd afgelopen weken sinds ik weer train, schouder gaat steeds beter, en januari weer een afspraak en misschien operatie. Dus eerst eens wat gains maken voordat er weer wat te loggen valt.
                        Last edited by Dexie; 31-12-2013, 13:56.

Comment

• Ok ff wat leuks te melden.

Kerstvakantie kon ik niet trainen (werk & geen vervoer), vorige week was ik ziek. Eerste training van het nieuwe jaar.

Samen getraind met Jay1993 (hier niet zo heel actief), Jay93 @DBB, goeie gozer, was gezellig, lekker getraind. Hij heeft een nieuwe PR gezet bij de DL (150KG)

Workout bestond uit
                          Deadlifts (5-7 sets ofzo) schrok me de tering, 5x90 max lol, maar ben nog beetje ziek.

Chin-ups/Pullups

Bent-over row (werd snel gewisseld naar seated cable row want ruggen en vooral traps zaten vrij vol BOR was geen pret).

Facepulls 3 sets, doei rear delts

Bicep cable curl
                          Incline dumbell curl
                          Wrist work
                          Leg curls

Ook grappig, dacht dat ik Leroy (K) zag achter de balie toen ik in de gym kwam dus ik dacht, heuj doe is gek ik vraag het gewoon, en ja het was hem. Lijkt me ook een goeie gozer, ff gebabbeld en toen gingen we trainen!

Na het eten lekker gegeten, en ge-ouwehoert.

Training viel wel zwaar, had weinig kracht, maarja wat wil je.

Deze week is ook de week dat ik begin met alles op papier bijhouden, heb voor 6 weken alles uitgeprint, misschien dat ik de grafiekjes die eruit komen qua gewichten hier post. Kieken we wel.

Voeding is wel goed gegaan, vorige week 2600kcals (kon niet trainen dus lager) deze week 3100 kcals.
                          Last edited by Dexie; 13-01-2014, 17:45.

Comment

• Was lache

Goed dat je weer traint ook. Gewoon lekker rustig opbouwen qua gewichten. En nu je schema hebt en gemotiveerd bent zal het snel genoeg gaan.

Comment

• 2014 its super serious
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                                2014 its super serious
                                Je vergeet de 'duper' lul

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse